tirsdag den 29. oktober 2013

Lidt fri leg.

Disse billeder skal der ikke ligges det store i. Det var egentlig aldrig meningen at disse billeder skulle ud til jer, men siden jeg ikke kan falder i søvn besluttede jeg at give dem en chance til.

Der er ingen rød tråd, ingen støre tanke bag, det er ganske enkelt bare lidt fri leg.

Som en afsluttende bemærkning skal i alle sammen lige have tak endnu engang for at følge mit arbejde her inde. Det er dejligt at se jeg nu har besøgende hver eneste dag. Et endnu støre tak skal lyder til jer der kommer med både ris og ros.

God aften/nat venner!

























2 kommentarer:

  1. Du er ret så dygtigt, skat.
    Kan især godt lide det med fuglen - det har en god dyster stemning.
    Også det med skulpturen og månen er flotte.
    Det at se de rette perspektiver, det er en gave.

    SvarSlet
  2. Tak skat. Jeg er nu mest stolt af billedet af hende den dejlige pige i vandet(O;

    SvarSlet