tirsdag den 26. november 2013

Fri leg pt.3

Lyset var særligt smukt her til morges over København så jeg smed kameraet over skulderen, og skød lidt billeder på vej til arbejde.

Som så mange gang før er der ingen rød trød i billederne, men blot motiver jeg fandt fascinerende og spændende.

Er blevet spurgt et par gange efterhånden hvordan jeg redigere/optimere mine billeder før jeg lægger dem op. Som udgangspunkt forsøger jeg at redigere så lidt som muligt for, at bevare originaliteten og det udtryk jeg søgte.

Dog er jeg lidt en fan af sort/hvid samt høje kontraster, disse opnår jeg igennem et optimerings program der hedder Aperture til Macintosh.

Jeg tilføje eller bruger aldrig elementer, effekter, filtre eller andet der "ødelægger" det originale billede.

God aften derude.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar