fredag den 7. marts 2014

Fri leg pt.4

Hej venner,

Beklager det er et stykke tid siden der sidst er sket noget her inde på bloggen. Tak til dem af jer der alligevel jævnligt besøger den.

Jeg har ikke fået skudt helt så mange billeder som jeg gerne ville på det sidste, men i steder for at komme med en masse "gode" undskyldninger vil jeg hellere vise jer nogle nye billeder.

Disse billeder ryger under den serie jeg efterhånden har praktiseret et par gange her på bloggen, nemlig den serie jeg kalder fri leg.

Dvs. ingen rød trød, ingen dybere meningen, bare billeder for billedernes skyld.

Håber i går en fantastisk weekend i møde derude.

C







Gamle slotte og bygninger får mig altid til, at tænke på, at der for mange år siden var nogle der havde et liv inde bag disse mure.  

En fin gammel and der i hvert fald intet havde imod jeg kom helt tæt på. 

She was always like a feather, in the air, I never knew if she was flying or falling.

Mon dyr skaber venskaber, eller om de bare flokkes fordi naturen har dikteret det?

En lidt anderledes vinkel på Metro byggeriet. Det for en til, at tænke... hvordan starter mon på så stort et projekt?

En efterladt dåse i ellers uforstyrede omgivelser.



A ball of light.

Der er mange ting der lyser København op i de mørke timer.

Spotlight.

Lightning.

Alt med lys vil også altid have en skygge.

Uanset tidspunkt er der altid fart på i København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar